WYMAGANIA EDUKACYJNE Z POSZCZEGÓLNYCH PRZEDMIOTÓW
ROK SZKOLNY 2023/2024
Wymagania edukacyjne to oczekiwane przez nauczyciela osiągnięcia ucznia, niezbędne do uzyskania poszczególnych śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych, sformułowane w oparciu o realizowany przez nauczyciela program nauczania (§ 3 ust. 3 pkt 1 oraz § 4 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia MEN z 30 kwietnia 2007 r.). Sformułowanie wymagań polega na takim opisie czynności uczniów, aby ocena ich osiągnięć stała się możliwa.
Formułowanie wymagań edukacyjnych odbywa się zgodnie z obowiązującą podstawą programową, która określa cele kształcenia, osiągnięcia uczniów oraz zakres treści, których realizacja pozwoli je osiągnąć. Definiuje ona precyzyjnie, do czego szkoła jest zobowiązana nauczyć ucznia o przeciętnych uzdolnieniach na każdym etapie kształcenia.
Wymagania edukacyjne wynikają z przyjętego i realizowanego na danym przedmiocie programu nauczania.
Wymagania edukacyjne powinny być podstawą do ustalenie ocen klasyfikacyjnych dla uczniów podczas klasyfikacji śródrocznej i rocznej.
Poniżej, w plikach PDF, umieszczone są wymagania edukacyjne z poszczególnych przedmiotów (aby otworzyć, kliknij w wybrany plik PDF).
JĘZYK POLSKI
JĘZYK POLSKI - KLASA 4
JĘZYK POLSKI - KLASA 5
JĘZYK POLSKI - KLASA 6
JĘZYK POLSKI - KLASA 7
JĘZYK POLSKI - KLASA 8
JĘZYK ANGIELSKI
JĘZYK ANGIELSKI - ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
JĘZYK ANGIELSKI - KLASY I-III
JĘZYK NIEMIECKI
PLASTYKA
PLASTYKA - KLASA 4 - PLAN WYNIKOWY
PLASTYKA - KLASA 5 - PLAN WYNIKOWY
PLASTYKA - KLASA 6 - PLAN WYNIKOWY
PLASTYKA - KLASA 7 - PLAN WYNIKOWY
HISTORIA
HISTORIA - KLASA 4
HISTORIA - KLASA 5
HISTORIA - KLASA 6
HISTORIA - KLASA 7
HISTORIA - KLASA 8
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE
PRZYRODA
PRZYRODA - KLASA 4 - PLAN WYNIKOWY - edycja 2023-2025
GEOGRAFIA
GEOGRAFIA - KLASA 5
GEOGRAFIA - KLASA 6
GEOGRAFIA - KLASA 7
GEOGRAFIA - KLASA 8
BIOLOGIA
BIOLOGIA - KLASA 5
BIOLOGIA - KLASA 6
BIOLOGIA - KLASA 7
BIOLOGIA - KLASA 8
FIZYKA
FIZYKA - KLASA 7
FIZYKA - KLASA 8
ZAJĘCIA KOMPUTEROWE
ZAJĘCIA KOMPUTEROWE - KLASY I-III
Comments are closed.